Number of the records: 1  

Marketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s

  1. Title statementMarketingová strategie přímého bankovnictví KB a. s. : [rukopis] = Marketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.) / Markéta Dolanská
    Par.titleMarketing strategy of the use of direct banking in Komerční banka a.s.(Commercial Bank, corp.)
    Personal name Dolanská, Markéta, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.73 l., [2] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Another responsib. Zábranská, Alena (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * bankovnictví * banky * služby * poplatky * elektronické bankovnictví
    Subj. Headings Česko
    Subj. Headingsmarketingová strategie marketingový mix klient respondent telefonní bankovnictví rezident produkt internetbanking phonebanking wapbanking public relations
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect336.7 - Finance
    UDC(437.3) * 339.138 * 658.8 * 338.46 * 336.23 * 351.72 * 336.717:004.78 * 336.71 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00063459
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 45954212130991sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.