Number of the records: 1  

Grammatischer Fehler im Anfangsstadium des Deutschunterrichts bei Schülern mit den dyslektisch bedingten Lernstörungen

  1. Title statementGrammatischer Fehler im Anfangsstadium des Deutschunterrichts bei Schülern mit den dyslektisch bedingten Lernstörungen [rukopis] / Marcela Paulasová
    Additional Variant TitlesGramatická chyba v počáteční fázi výuky německého jazyka u žáků s dyslektickými obtížemi
    Personal name Paulasová, Marcela, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.70 l., vi l. příl. : il.
    NoteVed. práce Marek Schmidt. Autor neodevzdal lic. smlouvu
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta, 2009
    Another responsib. Schmidt, Marek (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (degree grantor)
    Subj. Headings němčina * jazyková výuka * jazykové chyby * dyslexie * speciální pedagogika
    Subj. Headingsdyslexie teorie chyb funkce chyb interference intraference klasifikace chyb korekce chyb typologie chyb didaktika dyslexia mistakes theories functions of mistakes intereference intraference diagnosis of mistake typologies of mistakes corrections of mistakes didactics
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC811.112.2 * 81'24 * 81'271.14 * 376 * 616.89-008.434.5 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languageněmčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00053333
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 160883149956088sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.