Number of the records: 1  

Marketing

  1. Title statementMarketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla
    Personal name Koprlová, Jana, 1976- (author)
    Edition statement1. české, zcela přeprac. a aktualiz. vyd.
    Issue dataBeroun : Newsletter, 2009
    Phys.des.205 s. : il.
    ISBN978-80-7350-084-9 (brož.) : 295.00 Kč
    EditionBusiness - Právo - Společnost
    NoteTato publikace byly vydána za laskavého přispění Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnavě. Přeloženo ze slovenštiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Koprla, Miroslav (author)
    Subj. Headings marketing * podnikání * mezinárodní kontext
    Form, Genre monografie * případové studie * učebnice
    Conspect339 - Obchod
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC(048.8) * (078.7) * (075) * 339.138 * 658.8 * 658.114 * 347.72 * 087.2-022.241:655.3.066.9 * 001.87 * 371.671
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 33814212130677volný výběr P710 2009Date due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.