Number of the records: 1  

Strategický marketing

  1. Title statementStrategický marketing : teorie pro praxi / Alena Hanzelková ... [et al.]
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : C.H. Beck, 2009
    Phys.des.xix, 170 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-7400-120-8 (brož.)
    EditionC.H. Beck pro praxi
    NoteTerminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Hanzelková, Alena, 1975- (author)
    Subj. Headings strategický marketing * strategic marketing
    Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:005.21 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 33364212130425volný výběr P530 2009Date due 31 days
    S-SE 3336 a4212132661volný výběr P530 2009Date due 31 days
    S-SE 3336 b4212132662volný výběr P530 2009prezenční výpůjčka v knihovně
    Strategický marketing

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.