Number of the records: 1
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
Title statement Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň Personal name (author) Hesková, Marie, 1948- Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Oeconomica, 2009 Phys.des. 180 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.) Note Anglicko-český terminologický slovník. 400 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Another responsib. (author) Štarchoň, Peter Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * strategický marketing * marketing * communication in marketing * strategic marketing Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * 658.8:005.21 * (075.8) Country Česko Language čeština URL Obsah Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3296 4212130246 volný výběr P760 2009 Date due 31 days
Number of the records: 1