Number of the records: 1  

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

  1. Title statementMarketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň
    Personal name (author) Hesková, Marie, 1948-
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2009
    Phys.des.180 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-245-1520-5 (brož.)
    NoteAnglicko-český terminologický slovník. 400 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. (author) Štarchoň, Peter
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze
    Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * strategický marketing * marketing * communication in marketing * strategic marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC339.138 * 658.8 * 658.8:316.77 * 658.8:005.21 * (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL Obsah
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 32964212130246volný výběr P760 2009Date due 31 days
    Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.