Number of the records: 1  

Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli

  1. Title statementTelemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli [rukopis] = Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) / Helena Zusková
    Par.titleTelemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer)
    Personal name Zusková, Helena, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.52 l., [2] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Another responsib. Ryšánková, Štěpánka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings telemarketing * call centra * komunikace (sdělování) * telefonická komunikace * ochrana spotřebitele
    Subj. Headingsconsumer communication call centre
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC366.5 * 346.548 * 316.772:654.15 * 316.77 * 005.346:654.151 * 658.8:654.15 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068919
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 42494212129685sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.