Number of the records: 1
Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli
Title statement Telemarketing jako efektivní nástroj komunikace ve vztahu k spotřebiteli [rukopis] = Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) / Helena Zusková Par.title Telemarketing as effective device of communication in relation to user (consumer) Personal name Zusková, Helena, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 52 l., [2] l. příl. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Another responsib. Ryšánková, Štěpánka (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings telemarketing * call centra * komunikace (sdělování) * telefonická komunikace * ochrana spotřebitele Subj. Headings consumer communication call centre Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 366.5 * 346.548 * 316.772:654.15 * 316.77 * 005.346:654.151 * 658.8:654.15 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068919 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4249 4212129685 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1