Number of the records: 1
Analýza marketingového prostředí vybraného podniku
Title statement Analýza marketingového prostředí vybraného podniku [rukopis] = Marketing environment of selected companny / Jiřina Štrosová Par.title Marketing environment of selected companny Personal name Štrosová, Jiřina, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 40 l. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Another responsib. Laušmanová, Petra (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * podniky Subj. Headings marketingové mikroprostředí makroprostředí faktory prostředí SWOT analýza STEP analýza marketing environment external environment internal environment environmental factors SWOT analysis STEP analysis Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 334.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00082273 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4263 4212129699 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1