Number of the records: 1
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Title statement Analýza marketingové strategie vybraného podniku [rukopis] = Analyse of marketing strategy in chosen enterprise / Pavel Štefanik Par.title Analyse of marketing strategy in chosen enterprise Personal name Štefanik, Pavel, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 49 l., [9] l. příl. : il., mapy Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Another responsib. Holčák, Tomáš (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * konkurence * podniky Subj. Headings marketingový mix zákazník firemní jednotící prvky blíže k zákazníkovi marketing marketing mix customer competition unifying element of company close to the customer Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 334.72 * 339.137 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069825 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4310 4212129756 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1