Number of the records: 1  

Analýza marketingové strategie vybraného podniku

  1. Title statementAnalýza marketingové strategie vybraného podniku [rukopis] = Analyse of marketing strategy in chosen enterprise / Pavel Štefanik
    Par.titleAnalyse of marketing strategy in chosen enterprise
    Personal name Štefanik, Pavel, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.49 l., [9] l. příl. : il., mapy
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Another responsib. Holčák, Tomáš (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * konkurence * podniky
    Subj. Headingsmarketingový mix zákazník firemní jednotící prvky blíže k zákazníkovi marketing marketing mix customer competition unifying element of company close to the customer
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC334.72 * 339.137 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00069825
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 43104212129756sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.