Number of the records: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Title statementPublic relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek
    Personal name Ftorek, Jozef, 1973- (author)
    Edition statement2., rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2009
    Phys.des.195 s. : il., faksim. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2678-6 (brož.)
    Edition Manažer. Komunikace
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings public relations * mediální komunikace * veřejné mínění * public relations * communication in mass media * public opinion
    Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC32.019.5 * 659.4 * 316.772.4 * 316.65 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Contenthttp://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20081832919_1.pdf
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-PS 15844212130026volný výběr P750 2009Date due 31 days
    S-PS 1584 a4212130027volný výběr P750 2009prezenční výpůjčka v knihovně
    Public relations jako ovlivňování mínění

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.