Number of the records: 1
Marketingové plánování ve vybrané společnosti
Title statement Marketingové plánování ve vybrané společnosti [rukopis] = Marketing planning in the chosen company Jarmila Ondrková Par.title Marketing planning in the chosen company Personal name Ondrková, Jarmila, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 50 l., [6] l. příl. : il., mapy Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Another responsib. Ryšánková, Štěpánka (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * podnikatelské projekty * informační systémy Subj. Headings Maslowova pyramida potřeb marketingové koncepce podnikatelské plánování marketingové plánování a plány Bostonská matice model GE marketingový informační systém ofenzíva při marketingovém plánování akciová společnost Měď Povrly a analýza jejího marketingového plánování Marketing Maslow´s pyramid of needs marketing conceptions business planning marketing planning and plans Boston matrix GE model marketing information system offensive during the marketing planning joint-stock company Měď Povrly and analysis of its marketing planning Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 007+004 * 005.511 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068096 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4252 4212129688 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1