Number of the records: 1  

Marketingové plánování ve vybrané společnosti

  1. Title statementMarketingové plánování ve vybrané společnosti [rukopis] = Marketing planning in the chosen company Jarmila Ondrková
    Par.titleMarketing planning in the chosen company
    Personal name Ondrková, Jarmila, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.50 l., [6] l. příl. : il., mapy
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Another responsib. Ryšánková, Štěpánka (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * podnikatelské projekty * informační systémy
    Subj. HeadingsMaslowova pyramida potřeb marketingové koncepce podnikatelské plánování marketingové plánování a plány Bostonská matice model GE marketingový informační systém ofenzíva při marketingovém plánování akciová společnost Měď Povrly a analýza jejího marketingového plánování Marketing Maslow´s pyramid of needs marketing conceptions business planning marketing planning and plans Boston matrix GE model marketing information system offensive during the marketing planning joint-stock company Měď Povrly and analysis of its marketing planning
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC007+004 * 005.511 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068096
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 42524212129688sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.