Number of the records: 1  

Městský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín

  1. Title statementMěstský marketing jako efektivní nástroj dlouhodobého rozvoje města Děčín [rukopis] = Municipal marketing as an effective tool for a long term development of the town of Děčín / Jan Stupák
    Par.titleMunicipal marketing as an effective tool for a long term development of the town of Děčín
    Personal name Stupák, Jan, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.41 l., [9] l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Another responsib. Olšová, Petra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra regionálního a lokálního rozvoje (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * marketingový výzkum * obce * města
    Subj. Headings Děčín (Česko)
    Subj. Headingsmarketingový mix komunikační mix marketingový výzkum Děčín marketing marketing mix communication mix marketing research municipality town Děčín
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC(437.315) * 711.4 * 911.375 * 352 * 711.437 * 911.373 * 658.8:005.52 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00060835
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 42224212129658sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.