Number of the records: 1  

Reklama jako nástroj komunikačního mixu

  1. Title statementReklama jako nástroj komunikačního mixu [rukopis] = Advertisement as an instrument of communication mix / Jiřina Zelenková
    Par.titleAdvertisement as an instrument of communication mix
    Personal name Zelenková, Jiřina, (dissertant)
    Issue data2009
    Phys.des.49 l., [6] l. obr. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009
    Another responsib. Palla, Ivan, 1934- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings reklama a propagace * spotřebitelé
    Subj. Headingspodstata tvorba prostředky nástroje propagace efektivnost zákazník přání potřeby a true picture of essence creation means instrument of promotion effectivity customer desires needs
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC366-05 * 659.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068915
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 41034212129534sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.