Number of the records: 1
Reklama jako nástroj komunikačního mixu
Title statement Reklama jako nástroj komunikačního mixu [rukopis] = Advertisement as an instrument of communication mix / Jiřina Zelenková Par.title Advertisement as an instrument of communication mix Personal name Zelenková, Jiřina, (dissertant) Issue data 2009 Phys.des. 49 l., [6] l. obr. příl. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2009 Another responsib. Palla, Ivan, 1934- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings reklama a propagace * spotřebitelé Subj. Headings podstata tvorba prostředky nástroje propagace efektivnost zákazník přání potřeby a true picture of essence creation means instrument of promotion effectivity customer desires needs Form, Genre bakalářské práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 366-05 * 659.1 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00068915 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4103 4212129534 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1