Number of the records: 1
(Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!
Title statement (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold Varying form of title Nespokojený zákazník - náš cíl?! Personal name Nový, Ivan, 1956- (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2006 Phys.des. 159 s. ; 24 cm ISBN 80-247-1321-7 (brož.) Edition Manažer (Grada) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Petzold, Jörg (author) Subj. Headings management prodeje * psychologie prodeje * řízení vztahů se zákazníky * obchodní komunikace * sales management * psychology of selling * customer relationship management * communication in business Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.811 * 658.8:005.32 * 005.346 * 316.776 * (035) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3127 4212128944 volný výběr P720 2006 Date due 31 days S-SE 3127 a 4212128945 volný výběr P720 2006 Date due 31 days S-SE 3127 b 4212128946 volný výběr P720 2006 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1