Number of the records: 1  

Základy marketingu

  1. Title statementZáklady marketingu / Miloslav Vaňák, František Nahodil
    Personal name Vaňák, Miloslav (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Vysoká škola finanční a správní, 2007
    Phys.des.97 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-86754-85-7 (brož.)
    NoteVydala Vysoká škola finanční a správní v edici (i.e. nakl.) Eupress. Terminologický slovník
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Nahodil, František (author)
    Subj. Headings marketing * marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Conspect339 - Obchod
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC339.138 * 658.8 * (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 31284212129011volný výběr P700 2007Date due 31 days
    S-SE 3128 a4212129012volný výběr P700 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    Základy marketingu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.