Number of the records: 1
The ultimate CRM handbook
Title statement The ultimate CRM handbook : strategies and concepts for building enduring customer loyalty and profitability / editor John G. Freeland Issue data New York : McGraw-Hill, c2003 Phys.des. viii, 353 s. : il. ; 24 cm ISBN 0-07-140935-1 (váz.) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Freeland, John G. (editor) Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky * řízení vztahů se zákazníky Subj. Headings Customer relations Management Brand name products Marketing Management Customer loyalty Kundenmanagement Form, Genre studie Conspect 005 - Management. Řízení UDC (048.8) * 005.346 * 658.626 Country Spojené státy americké Language angličtina Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3113 4212128828 volný výběr P720 2003 Date due 31 days S-SE 3113 a 4212129212 volný výběr P720 2003 Date due 31 days S-SE 3113 b 4212129213 volný výběr P720 2003 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1