Number of the records: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Title statement Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek Personal name Ftorek, Jozef, 1973- (author) Issue data Praha : Grada, 2007 Phys.des. 165 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-1903-0 (brož.) Edition Manažer. Komunikace Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie Subj. Headings public relations * veřejné mínění Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 32.019.5 * 659.4 * 316.65 * (035) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-S 19008 3149282315 volný výběr P750 2007 prezenční výpůjčka v knihovně P-S 19008 3149282316 volný výběr P750 2007 Date due 31 days P-S 19008 3149283016 volný výběr P750 2007 Date due 31 days
Number of the records: 1