Number of the records: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Title statementPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Personal name Ftorek, Jozef, 1973- (author)
    Issue dataPraha : Grada, 2007
    Phys.des.165 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-247-1903-0 (brož.)
    Edition Manažer. Komunikace
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie
    Subj. Headings public relations * veřejné mínění
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC32.019.5 * 659.4 * 316.65 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-S 190083149282315volný výběr P750 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    P-S 190083149282316volný výběr P750 2007Date due 31 days
    P-S 190083149283016volný výběr P750 2007Date due 31 days
    Public relations jako ovlivňování mínění

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.