Number of the records: 1  

Marketing podle cílových skupin

  1. Title statementMarketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [překlad Barbora Nosková]
    Personal name Kalka, Jochen (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataBrno : Computer Press, 2007
    Phys.des.vii, 270 s. : barev. il., mapy, portréty ; 24 cm
    ISBN978-80-251-1617-3 (váz.)
    NotePřeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík
    OriginalFirst published as "Zielgruppen"
    Another responsib. Allgayer, Florian (author)
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * spotřebitelské chování * socioekonomické skupiny * marketingový výzkum - Evropa * communication in marketing * advertising * consumer behavior * socioeconomic groups * marketing research - Europe
    Form, Genre případové studie * case studies
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 659.1 * 366.1 * 316.342.6 * 658.8:005.52 * (4) * (078.7)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 30114212128083volný výběr P760 2007Date due 31 days
    S-SE 3011 a4212131087volný výběr P760 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    Marketing podle cílových skupin

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.