Number of the records: 1
Marketing podle cílových skupin
Title statement Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [překlad Barbora Nosková] Personal name Kalka, Jochen (author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Brno : Computer Press, 2007 Phys.des. vii, 270 s. : barev. il., mapy, portréty ; 24 cm ISBN 978-80-251-1617-3 (váz.) Note Přeloženo z angličtiny. Obsahuje rejstřík Original First published as "Zielgruppen" Another responsib. Allgayer, Florian (author) Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * spotřebitelské chování * socioekonomické skupiny * marketingový výzkum - Evropa * communication in marketing * advertising * consumer behavior * socioeconomic groups * marketing research - Europe Form, Genre případové studie * case studies Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 * 659.1 * 366.1 * 316.342.6 * 658.8:005.52 * (4) * (078.7) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 3011 4212128083 volný výběr P760 2007 Date due 31 days S-SE 3011 a 4212131087 volný výběr P760 2007 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1