Number of the records: 1  

Analýza ekonomických ukazatelů a zhodnocení efektivnosti užití reklamy v masmédiích

  1. Title statementAnalýza ekonomických ukazatelů a zhodnocení efektivnosti užití reklamy v masmédiích [rukopis] = Analysis of economic indicators and effectiveness of advertising in mass media / Marek Hačecký
    Personal name Hačecký, Marek, (dissertant)
    Issue data2008
    Phys.des.59 l. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2008
    Another responsib. Zavíral, Jan (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings masmédia * reklama a propagace
    Subj. Headingszákazník inzerent cena vliv efektivnost zhodnocení mass media customer advertising clients price advertisement influence effectiveness evaluate
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1 * 316.774 * 659.3 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00027233
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 38124212127526sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.