Number of the records: 1  

Zvyšování výkonnosti firmy prostřednictvím péče o zákazníka

  1. Title statementZvyšování výkonnosti firmy prostřednictvím péče o zákazníka [rukopis] = Increasing Business Efficiency through Proactive Customer Care / Lenka Opavová
    Personal name Opavová, Lenka, (dissertant)
    Issue data2008
    Phys.des.74 l., 14 l. příl. : il., tabulky
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2008
    Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings zákazníci * služby * velkoobchod * výkonnost podniku
    Subj. Headingspéče analýza spokojenost care customer services wholesale analyse satisfaction
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC005.332.1 * 339.33 * 338.46
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031120
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 7144212127290sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.