Number of the records: 1
Zvyšování výkonnosti firmy prostřednictvím péče o zákazníka
Title statement Zvyšování výkonnosti firmy prostřednictvím péče o zákazníka [rukopis] = Increasing Business Efficiency through Proactive Customer Care / Lenka Opavová Personal name Opavová, Lenka, (dissertant) Issue data 2008 Phys.des. 74 l., 14 l. příl. : il., tabulky Note Lic. smlouva Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2008 Another responsib. Brázda, Petr (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor) Subj. Headings zákazníci * služby * velkoobchod * výkonnost podniku Subj. Headings péče analýza spokojenost care customer services wholesale analyse satisfaction Form, Genre diplomové práce Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.332.1 * 339.33 * 338.46 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00031120 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-DIP 714 4212127290 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1