Number of the records: 1  

Deutsche Werbetexte in diachronischer Ansicht

  1. Title statementDeutsche Werbetexte in diachronischer Ansicht : textlinguistische Analyse [rukopis] / Petra Hájková
    Additional Variant TitlesNěmecké reklamní texty v diachronním pohledu (textově lingvistický rozbor)
    Personal name Hájková, Petra, dipl. PF 2008 (dissertant)
    Issue data2008
    Phys.des.87 l., [25] l. příl. : il.
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Filizofická fakulta, 2008
    Another responsib. Pavlíčková, Helena, 1950- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra germanistiky (degree grantor)
    Subj. Headings němčina * reklamní texty - analýza - 20. stol. * lingvistika - analýza
    Subj. HeadingsReklama funkce reklamy cíl reklamy forma reklamy reklamní texty vývoj reklamních textů textuálně lingvistická analýza Advertisement function of advertisement form of advertisement goal of advertisement evolution of advertising texts textually linguistic analysis
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect81 - Lingvistika. Jazyky
    811.112.2 - Němčina
    UDC811.112.2 * 659.131.2 * 81'1 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languageněmčina
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00034453
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 145243149954524sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.