Number of the records: 1  

Praktické marketingové aplikace

  1. Title statementPraktické marketingové aplikace / Oldřich Vávra a kolektiv
    Personal name Vávra, Oldřich (author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2007
    Phys.des.195 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1307-2 (brož.)
    NoteNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Subj. Headings marketing * marketing
    Subj. Headingsmarketingové aplikace
    Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8 * (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 28874212127239volný výběr P710 2007Date due 31 days
    Praktické marketingové aplikace

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.