Number of the records: 1  

Analýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a.s

  1. Title statementAnalýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a.s [rukopis] / Jan Štěpánek
    Additional Variant TitlesAnalýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a. s
    Personal name Štěpánek, Jan, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.43 l., 3 l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva s omezením do 31.12.2009.
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Another responsib. Pilný, Jaroslav, 1932-2021 (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor)
    Subj. Headings strategický marketing
    Subj. HeadingsStrategie SWOT analýza Marketingový mix průzkum trhu Produkt Analýza distribční tok Rajec Strategy Strategic plan Marketing mix market research Product Analyse Distribution flow Rajec
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8 * 663
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004746
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 32704212125168sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.