Number of the records: 1  

Analýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy

  1. Title statementAnalýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy [rukopis] / Kamila Plecitá
    Additional Variant TitlesAnalýza marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy
    Personal name Plecitá, Kamila, (dissertant)
    Issue data2006
    Phys.des.45 l., 8 l. příl. : il., tabulky
    NoteLic. smlouva.
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Another responsib. Jírová, Hana, 1938-2023 (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings firmy - Česko * marketing
    Subj. Headingsanalýza konkurence business plán cenová politika marketingová komunikace produktové portfolio segmentace trhu strategická analýza SWOT business plan competition analysis General Electric market segmentation price policy product portfolio strategic analysis SWOT analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC(043)378.22 * 339.1 * 347.72
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004612
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 32664212123290sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.