Number of the records: 1  

Postavení marketingu v podmínkách globalizace

  1. Title statementPostavení marketingu v podmínkách globalizace [rukopis] / Vladimír Sachňuk
    Personal name Sachňuk, Vladimír, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.92 l., 9 l. příl. : il., tabulky
    NoteVed. práce Oldřich Jetmar. Lic smlouva.
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Another responsib. Jetmar, Oldřich, 1973- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings globalizace * marketing
    Subj. HeadingsMarketing globalizace mezinárodní trhy positioning targeting segmentace Coca-Cola Marketing globalization international market positioning targeting segmentation Coca-Cola PepsiCo
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC316.4 * 339.1 * 347.72
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008644
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 6534212125112sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.