Number of the records: 1  

Analýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s

  1. Title statementAnalýza marketingové strategie firmy Měď Povrly a.s. [rukopis] / Martina Slivková
    Personal name Slivková, Martina, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.47 l., 3 l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva.
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * obchodní společnosti
    Subj. HeadingsMarketingová strategie marketingový mix analýza vnějšího a vnitřního okolí SWOT analýza Marketing strategy marketing mix analyse of the external and internal surroundings SWOT analyse
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.1 * 347.72
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00008993
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 33834212125288sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.