Number of the records: 1  

Marktforschung in deutscher Sprache

  1. Title statementMarktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta
    Personal name Bártová, Hilda (author)
    Edition statement3., přeprac. vyd.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2007
    Phys.des.194 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-245-1244-0 (brož.) :
    NoteNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Another responsib. Bárta, Vladimír, 1933- (author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
    Subj. Headings marketingový výzkum * němčina * odborné texty * marketing research * German language * professional texts
    Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8)
    CountryČesko
    Languageněmčina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 28104212126424volný výběr P710 2007Date due 31 days
    S-SE 2810 a4212129082volný výběr P710 2007Date due 31 days
    Marktforschung in deutscher Sprache

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.