Number of the records: 1
Marktforschung in deutscher Sprache
Title statement Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta Personal name Bártová, Hilda (author) Edition statement 3., přeprac. vyd. Issue data Praha : Oeconomica, 2007 Phys.des. 194 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-245-1244-0 (brož.) : Note Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 200 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Bárta, Vladimír, 1933- (author) Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Subj. Headings marketingový výzkum * němčina * odborné texty * marketing research * German language * professional texts Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8) Country Česko Language němčina Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-SE 2810 4212126424 volný výběr P710 2007 Date due 31 days S-SE 2810 a 4212129082 volný výběr P710 2007 Date due 31 days
Number of the records: 1