Number of the records: 1
Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace
Title statement Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace / kolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady Personal name Osvaldová, Barbora, 1950- (author) Edition statement 3., rozš. vyd. Issue data Praha : Libri, 2007 Phys.des. 263 s. : il., portréty, faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-7277-266-7 (brož.) Note 1500 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Halada, Jan, 1942- (author) Subj. Headings žurnalistika * marketingová komunikace * masmédia * oborová terminologie * journalism * communication in marketing * mass media * terminology (professional) Form, Genre terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries Conspect 070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika UDC 070 * 658.8:316.77 * 316.774 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info P-F 14633 3149276551 volný výběr M001 2007 prezenční výpůjčka v knihovně P-F 14633 3149276552 kat. bohemistiky PF In-Library Use Only U-EC 80 4343001845 volný výběr M001 2007 Date due 31 days
Number of the records: 1