Number of the records: 1  

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

  1. Title statementPraktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace / kolektiv autorů pod vedením Barbory Osvaldové a Jana Halady
    Personal name Osvaldová, Barbora, 1950- (author)
    Edition statement3., rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Libri, 2007
    Phys.des.263 s. : il., portréty, faksim. ; 21 cm
    ISBN978-80-7277-266-7 (brož.)
    Note1500 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Halada, Jan, 1942- (author)
    Subj. Headings žurnalistika * marketingová komunikace * masmédia * oborová terminologie * journalism * communication in marketing * mass media * terminology (professional)
    Form, Genre terminologické slovníky * výkladové slovníky * terminological dictionaries * explanatory dictionaries
    Conspect070 - Noviny. Tisk. Žurnalistika
    UDC070 * 658.8:316.77 * 316.774 * 81'373.46 * (038)81 * (038.072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-F 146333149276551volný výběr M001 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    P-F 146333149276552kat. bohemistiky PFIn-Library Use Only
    U-EC 804343001845volný výběr M001 2007Date due 31 days
    Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.