Basket

  Untick selected:   0
  1. Analýza mluvených projevů českých politiků se zřetelem k jejich zvukové charakteristice / [rukopis] Ivana Jiránková (roz. Šottová)   .  2006 . 100 l., [81] l. text. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Angažované umění, umělecká skupina Czakra [rukopis] / Tomáš Čáp   .  2010 . 35 l. [11] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  3. Bezmezná víra v pokrok / Marek Loužek   .  Auguste Comte.s. 11-18.
    article
  4. Bibliografický sborník 1961 / redigoval Michal Potemra   .  Martin :  Matica slovenská,  1961 . 225 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad E10/000
  5. Dancing Queen [hudebnina] : Mamma Mia! : [for SSA voices and piano with optional SoundPax and SoundTrax CD] / words and music by Benny Andersson, Stig Andersson, and Björn Ulvaeus ; arranged by Alan Billingsley   .  [Sweden] : [USA] :  Polar music AB ; Alfred Publishing,  c2011 . 1 partitura (12 s.)
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad E30/000
  6. Determinanty edukace sociálně vyloučených žáků z pohledu speciální pedagogiky / Martin Kaleja   .  Ostrava :  Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta,  2014 . 247 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr30/000
  7.  

    Ene mene : Tintenfass 3. : geh zur Schule, lerne was! : učebnice němčiny pro 3. ročník ZŠ : kniha pro žáka / [Miluše Jankásková ... et. al. ; ilustrace Radmila Švecová]   .  Praha :  Polyglot,  2005 . 91, 5, 6 s.
    V tiráži vročení 2012
    Obsahuje bibliografii
    Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Fakulta výrobních technologií a managementu
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    Metodicko-didaktická knihovna něm. jazyka10/000
  8. Pedagogická reflexe zahraničních modelů vzdělávání / Ladislav Zilcher, Barbora Lanková, Michal Vostrý   .  Online Journal of Primary and Preschool Education, Vol 3, No 1 (2019).
    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.