Basket

  Untick selected:   0
  1. Adaptace marketingové strategie dánské farmaceutické firmy H. Lundbeck A/S pro trh České republiky [rukopis] / Zuzana Náměstková   .  2010 . 54 l.
  2. Al Kajda a co to znamená být moderní / John Gray ; přeložila Milena Turner   .  Praha :  Mladá fronta,  2005 . 134 s.
  3. Analýza ekonomických ukazatelů a zhodnocení efektivnosti užití reklamy v masmédiích [rukopis] = Analysis of economic indicators and effectiveness of advertising in mass media / Marek Hačecký   .  2008 . 59 l.
  4. Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská   .  2010 . 55 l., [2] l. příl.
  5. Bibliografický úvod do lingvistického studia ruštiny : [Ve 3 dílech] : Určeno pro posl. fak. fil.-filologické Karlovy univ. 1. díl, Obecný úvod / Zdena Skoumalová   .  Praha :  SPN,  1964 . 106 s.
    book
  6. Bollettino delľInstituto Storico Ceco di Roma. Numero 10/2016   .  Praga :  Historický ústav,  2016 . 270 s.
  7. Brus jazyka českého / sestavila kommisse širším sborem Matice české zřízená   .  Praha :  J. Otto,  1881 . 295 s.
  8. Bůh mně ústa má otevříti může : výbor z českých nedělních postil prvních dvou třetin 18. století   .  Praha : Nadační fond Česká knižnice ÚČLK FF UK : Ústav pro českou literaturu AV ČR ; Brno : Host, 2019 . 419 stran
  9. Být hercem / Svatopluk Beneš ; lit. zprac. Marie Valtrová   .  Praha :  Brána,  1995 . 215 s.
  10. Cvičení z půdoznalství / Jiří Jandák a kol. ; vyd. Vysoká škola zemědělská, Brno   .  Brno :  Vysoká škola zemědělská v Brně,  1991 . 213 s.

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.