Výsledky vyhledávání
- Analýza komunikačního mixu ve vybrané firmě [rukopis] = Analysis of communication mix in chosen company / Renata Janská . 2010 . 55 l., [2] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové komunikace firmy Vodafone CZ [rukopis] / Lenka Vlková . 2011 . 51 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové komunikace v bankovním sektoru / Michaela Ritterová . 2015 . 55 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingové propagace firmy Turek & spol., s.r.o. / Jan Švejda . 2016 . 51 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza nástrojů public relations základní školy a jejich přijímání rodiči [rukopis] / Eva Komínková . 2015 . 64 l. (94 655znaků)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza vlastního projektu Czech Investment - on line databáze investičních nabídek měst a obcí : [rukopis] Petr Správka . 2002 . 46 s., 7 s. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Budování obchodní značky [rukopis] / Veronika Müllnerová . 2011 . 53 l., [22] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Capitalist realism : is there no alternative? / Mark Fisher . Winchester, UK ; Washington, USA : Zero Books, 2009 . v, 81 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0