Výsledky vyhledávání
- Analýza marketingového prostředí pivovarů v Ruské federaci a v České republice [rukopis] / Zuzana Wurstová . 2013 . 69 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - B2B Marketing : Uwe G. Seebacher, editor a guidebook for the classroom to the boardroom / . Cham, Switzerland : Springer, [2021] ©2021 . 1 online zdroj (xxvii, 755 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - B2B research and managerial relevance / guest editors: Lars-Johan Åge and Cecilia Anna Cederlund . [Bradford] : Emerald, 2014 . 1 online zdroj (strany 561-652)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - The B2B sales top tips guidebook / Jim Irving . [London] : eBook Partnership, 2021 . 1 online zdroj (192 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - Business-to-business marketing : relationships, networks & strategies / Nick Ellis . Oxford : Oxford University Press, 2011 . xxvii, 351 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace FSE - Povolná L. Ing. 0 0/1 0 0 volný výběr 2 0/0 0 0 - Diagnostika marketingové strategie Plzeňské Teplárenské a.s. : [rukopis] Petra Vacková . 2005 . 51 s., 5 s. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Industriegütermarketing / Klaus Backhaus, Markus Voeth . München : Vahlen, 2007 . xxi, 656 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 1/0 0 0 - Innovative B2B marketing : new models, processes and theory / Simon Hall . London ; New York ; New Delhi : Kogan Page, 2022 . 1 online zdroj (xxii, 354 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh / Milada Čápová . 2022 . 113 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0