Výsledky vyhledávání

  1. Analýza a hodnocení brand name mobilních telekomunikačních společností v ČR : [rukopis] Petr Oppenheimer   .  2002 . 50 s., 4 s. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Bez loga / Naomi Kleinová ; [přeložil Pavel Kaas]   .  Praha :  Argo ; Dokořán,  2005 . 510 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr20/000
  3. Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad z originálního anglického vydání Vilém Jungmann]   .  Brno :  Computer Press,  2003 . xiv, 312 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Branding design. 2 / [Graphic-sha Publishing Co.]   .  Tokyo :  Graphic-sha Publishing,  2006 . 389 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]   .  Brno :  Computer Press,  2007 . xiii, 226 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  6. Budování obchodní značky [rukopis] / Veronika Müllnerová   .  2011 . 53 l., [22] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Co je branding? / Matthew Healey ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná]   .  V Praze :  Slovart,  2008 . 256 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. výtvarné kultury PF00/100
    volný výběr10/000
  8. Designing brand identity : an essential guide for the whole branding team / Alina Wheeler   .  Hoboken, N.J. : John Wiley & Sons, Inc., [2013]  ©2013 . x, 326 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad B10/000
  9. Design loga : analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek / Matthew Healey ; [překlad Marcel Goliaš]   .  Brno :  Computer Press,  2011 . 240 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  10. Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný]   .  Brno :  BizBooks,  2012 . 352 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000