Výsledky vyhledávání
- Divadlo, filharmonie a studenti [elektronický zdroj] : mladí lidé jako cílová skupina marketingu kulturních institucí / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2008 . 1 CD-ROM
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad A 1 0/0 0 0 - Marketing kulturních akcí v Děčíně [rukopis] / Jana Dyškantová . 2013 . 73 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketing kulturních akcí ve městě Bílina / Blanka Vlásková . 2021 . 51 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2012 . 198 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace FSE - KRVS - Sýkora Tomáš, Ing. 0 0/1 0 0 - Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2011 . 184 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Nadčasový produkt : jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty / Ryan Holiday ; překlad: Jana Zajícová . Praha : Audiolibrix, 2021 . 226 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace FUD - KDTU - Adéla Machová MgA., Ph.D. 0 0/1 0 0 volný výběr 1 0/0 0 0 - Nákupní chování obyvatel České republiky na trzích kulturních produktů 2008 [elektronický zdroj] / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2009 . 1 CD-ROM
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad A 1 0/0 0 0 - RE:Publikum : možnosti spolupráce s publikem ve 21. století / [autorka úvodní studie Magdaléna Lišková ; sestavily Zina Gavrylyuk ... et al.] . Praha : Institut umění - Divadelní ústav, 2013 . 46 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 0/0 1 0 - Teorie a praxe kulturních průmyslů / Miroslav Zelinský a kol. . [Bratislava] : Paneurópska vysoká škola, 2012 . 248 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0