Výsledky vyhledávání
- (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold . Praha : Grada, 2006 . 159 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 1/0 0 0 - 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka . Praha : Management Press, 2001 . 158 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - 10 zlatých pravidel prodeje / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 1996 . 142 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 - 10 zlatých pravidel prodeje / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 1995 . 120 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 - Analytická východiska pro management prodeje ve výrobním podniku : [rukopis] Sylva Šimčíková . 2001 . 60 s., 7 s. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - B2B Marketing : Uwe G. Seebacher, editor a guidebook for the classroom to the boardroom / . Cham, Switzerland : Springer, [2021] ©2021 . 1 online zdroj (xxvii, 755 stran)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - Baťovský prodavač / Silvie Lečíková . Zlín : Kniha Zlin, 2016 . 109 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby / Richard Hammond ; [překlad Zuzana Veselá] . Praha : Grada, 2012 . 196 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak organizovat a řídit úspěšný prodej / Jana Lyková . Praha : Grada, 2002 . 199 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0