Výsledky vyhledávání
- Czech Republic corporate identity / Adéla Zemanová . Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 422-431.
- Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš] . Praha : Grada, 2009 . 190 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 0/0 0 0 - Image a firemní identita / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar . Praha : Grada Publishing, 2020 . 223 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Image as an instrument of marketing communication of the university / Zuzana Švandová . Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 370-378.
- Image Činoherního studia města Ústí nad Labem / Veronika Rehušová . 2018 . 87 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Image podniku KS Kolbenschmidt Czech Republic, a. s. / Markéta Bezemková . 2017 . 56 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Posouzení kompetencí manažera v nadnárodní společnosti [rukopis] / Martina Pokorná . 2011 . 64 l., [7] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Postavení firmy WITTE Automotive na regionálním trhu práce / Michaela Vraná . 2016 . 55 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Praktická učebnice tvorby firemního stylu / Stanislav Horný . [Průhonice] : Professional Publishing, 2016 . 187 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0