Výsledky vyhledávání
- Journal of consumer policy [elektronický zdroj]. . Norwell, MA : Kluwer Academic Publishers
- Journal of customer behaviour [elektronický zdroj]. . Helensburgh : Westburn
- Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti [rukopis] / Martin Bubeníček . 2012 . 59 l., [29] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Příčiny ztrát dodavatelů ve společnosti na B-to-B trhu / Dominika Buriánová . 2019 . 40 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Revolutionize your customer experience / Colin Shaw . Basingstoke ; New York : Palgrave Macmillan, 2005 . xx, 220 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 1/0 0 0 - Strategic Customer Management [elektronický zdroj] : Integrating Relationship Marketing and CRM . Cambridge : Cambridge University Press, 2013 . 1 online zdroj (548 s.)
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace elektronické knihy 0 1/0 0 0 - The ultimate CRM handbook : strategies and concepts for building enduring customer loyalty and profitability / editor John G. Freeland . New York : McGraw-Hill, c2003 . viii, 353 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 1/0 0 0