Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 79  
Váš dotaz: Věcné téma = "řízení vztahů se zákazníky"
  1. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold   .  Praha :  Grada,  2006 . 159 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr21/000
  2. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka   .  Praha :  Management Press,  2006 . 158 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr00/010
  3. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka   .  Praha :  Management Press,  2001 . 158 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec   .  Brno :  Computer Press,  2004 . iv, 106 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr20/000
  5. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [přeložila Alena Svozilová]   .  Praha :  Grada,  2007 . 158 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
    volný výběr51/000
  6. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling   .  Praha :  Grada,  2003 . 192 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  7. Analýza činnosti Call center ve vybraných organizacích a náměty k jejich zefektivnění [rukopis] / Helena Cihelníková   .  2012 . 55 l., [17 l. příl.]
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  8. Analýza image obchodníka jako významný prostředek péče o zákazníka firmy Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav [rukopis] / Jindra Víznerová   .  2007 . 55 l., 58 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  9. Analýza řízení vztahů se zákazníky ve společnosti ČEZ Zákaznické služby s.r.o. [rukopis] / Tereza Urbanová   .  2014 . 98 l., [5] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  10. Analýza vztahů se zákazníky v oblasti finančních nebankovních služeb [rukopis] / Jitka Břečková   .  2007 . 49 l., 1 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.