Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 16  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0023507 xvyp^"
  1. Dílčí oslabení výkonu u žáků 1. stupně základní školy / [rukopis] Hana Pešková   .  1997 . 80 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Hodnoty a rozdíly inteligence a prospěch žáků sedmých tříd základní školy / [rukopis] Lenka Jásková   .  2006 . 77 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. K problému neúspěšnosti žáků na 1. stupni ZŠ / [rukopis] Hana Kosová   .  1994 . 48 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. Motivační faktory školního prospěchu z pohledu žáka [rukopis] / Gabriela Horká   .  2010 . 75 l. [3] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  5. Prospěch žáka a jeho vliv na sociální pozici ve školní třídě / [rukopis] Hana Obermajerová   .  1998 . 86 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Příčiny neprospěchu žáků v matematice při přechodu z 1. na 2. stupeň základní školy [rukopis] / Soňa Korbová   .  1998 . 56 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. "Sociometrický status - jak žáci chápou a prožívají své postavení ve třídě" / [rukopis] Janka Kuncová   .  2000 . 72 listů, 4 listy příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  8. Školní hodnocení žáků se specifickou poruchou učení (SPU) / Veronika Machková   .  2020 . 57 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  9. Učení žáků mladšího školního věku / [rukopis] Helena Sparkovská   .  1999 . 86 listů, příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  10. Úspěšnost žáků v prospěchu sportovních a nesportovních tříd 2.stupně [rukopis] / Jitka Vykouková   .  2009 . 73 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100