Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 41  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0022364 xkni^"
  1. Advanced introduction to consumer behavior analysis / Gordon Foxall   .  Cheltenham : Edward Elgar Publishing, 2017 . xi, 139 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    PE - Slavík dr.00/100
  2. Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg   .  V Brně : Jan Melvil Publishing, 2021 . 400 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Alternativní potravinové sítě - česká cesta / Jan Spilková a kol.   .  Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016 . 184 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Analýza nákupního chování v česko-německé části Euroregionu Neisse - Nisa - Nysa = Analyse des Konsumentenverhaltens im Tschechischen und Deutschen Teil der Euroregion Neisse - Nisa - Nysa / Jaroslava Dědková a kol.   .  [Liberec :  Technická univerzita v Liberci],  2010 . 133 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová   .  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  6. Buyers & sellers : retail circuits and practices in medieval and early modern Europe / Bruno Blondé, Peter Stabel, Jon Stobart & Ilja van Damme (eds.)   .  Turnhout : Brepols, [2006]  ©2006 . 351 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. historie FF00/100
  7. Časoprostorové modely nákupního chování české populace / Josef Kunc a kolektiv   .  Brno :  Masarykova univerzita,  2013 . 194 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/010
  8. Environmentally significant behaviour in the Czech Republic: energy, food and transportation / Milan Ščasný, Jan Urban, Iva Zvěřinová   .  Prague :  Karolinum,  2013 . 257 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  9. Exotic preferences : behavioral economics and human motivation / George Loewenstein   .  Oxford :  Oxford University Press,  2007 . xv, 671 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    PE - Slavík dr.00/100
  10. Fashioning old and new : changing consumer preferences in Europe (seventeenth-nineteenth centuries) / Bruno Blondé ... [et al.] (eds.)   .  Turnhout :  Brepols,  c2009 . vii, 233 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. historie FF00/100