Výsledky vyhledávání
- A guide to the procedure for the provision of information in the field of technical standards and regulations and of rules on Information Society services . Luxembourg : Office for Official Publications of the European Communities, 2005 . 89 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace Evrop. dok. středisko 1 0/0 0 0 - Consumers´opinions on services of general interest : summary of the report . Luxembourg : Office for Official Publications of the European Communities, 2004 . 50 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace Evrop. dok. středisko 1 0/0 0 0 - ČSN ISO/IEC 20000-1 : Informační technologie - management služeb. Část 1, Specifikace . Praha : Český normalizační institut, 2006 . 29 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 volný výběr 0 1/0 0 0 - ČSN ISO/IEC 20000-2 : Informační technologie - Management služeb. Část 2, Soubor postupů . Praha : Český normalizační institut, 2007 . 49 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 volný výběr 0 1/0 0 0 - Ekonomika služeb / Zuzana Tučková . Praha : Wolters Kluwer Česká republika, 2013 . 175 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 1/0 0 0 - Energy efficiency indicators : data 1990-1999 . Luxembourg : Office for Official Publications of the European Communities, 2002 . 59 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace Evrop. dok. středisko 1 0/0 0 0 - European quality of life : survey 2016 : quality of life, quality of public services, and quality of society / authors: Daphne Ahrendt, Robert Anderson, Hans Dubois, Jean-Marie Jungblut, Tadas Leončikas, Laura Pöntinen, Eszter Sandor . Luxembourg : Publications Office of the European Union, [2017] ©2017 . iv, 114 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace Evrop. dok. středisko 1 0/0 0 0 - Inovativní přístupy služeb = Service Oriented Management : 16. září 2009 v Liberci . V Liberci : Technická univerzita, 2009 . [22] l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak získat zákazníka : kvalita služeb / Jacques, Horovitz . Praha : Management Press, 1994 . 134 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 2 0/0 0 0 - Job Matters : angličtina pro řemesla a služby : A1-A2 : učebnice / Maria Elisabeth Köstler ; [zpracování českého vydání] Martina Hovorková . Plzeň : Fraus, 2014 . 151 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace CJP - Jelínková Mgr. 0 0/1 0 0