Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 39  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0021737 xkni^"
  1. A guide to the procedure for the provision of information in the field of technical standards and regulations and of rules on Information Society services   .  Luxembourg :  Office for Official Publications of the European Communities,  2005 . 89 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    Evrop. dok. středisko10/000
  2. Consumers´opinions on services of general interest : summary of the report   .  Luxembourg :  Office for Official Publications of the European Communities,  2004 . 50 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    Evrop. dok. středisko10/000
  3. ČSN ISO/IEC 20000-1 : Informační technologie - management služeb. Část 1, Specifikace   .  Praha :  Český normalizační institut,  2006 . 29 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
    volný výběr01/000
  4. ČSN ISO/IEC 20000-2 : Informační technologie - Management služeb. Část 2, Soubor postupů   .  Praha :  Český normalizační institut,  2007 . 49 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
    volný výběr01/000
  5. Ekonomika služeb / Zuzana Tučková   .  Praha :  Wolters Kluwer Česká republika,  2013 . 175 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr01/000
    Ekonomika služeb
  6. Energy efficiency indicators : data 1990-1999   .  Luxembourg :  Office for Official Publications of the European Communities,  2002 . 59 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    Evrop. dok. středisko10/000
  7. European quality of life : survey 2016 : quality of life, quality of public services, and quality of society / authors: Daphne Ahrendt, Robert Anderson, Hans Dubois, Jean-Marie Jungblut, Tadas Leončikas, Laura Pöntinen, Eszter Sandor   .  Luxembourg : Publications Office of the European Union, [2017]  ©2017 . iv, 114 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    Evrop. dok. středisko10/000
  8. Inovativní přístupy služeb = Service Oriented Management : 16. září 2009 v Liberci   .  V Liberci :  Technická univerzita,  2009 . [22] l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  9. Jak získat zákazníka : kvalita služeb / Jacques, Horovitz   .  Praha :  Management Press,  1994 . 134 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D20/000
  10. Job Matters : angličtina pro řemesla a služby : A1-A2 : učebnice / Maria Elisabeth Köstler ; [zpracování českého vydání] Martina Hovorková   .  Plzeň :  Fraus,  2014 . 151 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    CJP - Jelínková Mgr.00/100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.