Výsledky vyhledávání
- (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold . Praha : Grada, 2006 . 159 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 1/0 0 0 - 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka . Praha : Management Press, 2006 . 158 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka . Praha : Management Press, 2001 . 158 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec . Brno : Computer Press, 2004 . iv, 106 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 0/0 0 0 - Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [přeložila Alena Svozilová] . Praha : Grada, 2007 . 158 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 volný výběr 5 1/0 0 0 - Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling . Praha : Grada, 2003 . 192 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Bezonomie / Brian Dumaine ; z anglického originálu Bezonomics přeložil Martin Novák . Praha : Dobrovský s.r.o., 2021 . 344 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem / C.K. Prahalad & Venkatram Ramaswamy ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 277 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad D 1 0/0 0 0 volný výběr 1 1/0 0 0