Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 16  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0017014 xvyp^"
  1. Autoevaluace školy [rukopis] / Kamila Peterková   .  2009 . 82 l. [17] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Čeština v Glasgow [rukopis] / Lenka Pexová   .  2011 . 85 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. Hodnocení jako nástroj pedagoga / Jana Rytířová   .  2020 . 114 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. Hodnocení na 1. stupni ZŠ [rukopis] / Markéta Fadrhoncová   .  2006 . 88 l., [10] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  5. Hodnocení vyučovacích hodin školní tělesné výchovy na průběžné pedagogické praxi / [rukopis] Věra Machová   .  2004 . 123 l., [9] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Hodnocení žáků součástí motivace [rukopis] / Václav Zemler   .  2009 . 45 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Kriteriální hodnocení v hudební výchově na 1. stupni základní školy / Jaroslava Hušpauerová   .  2017 . 70 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  8. Metody práce v hodinách českého jazyka s žáky se specifickými potřebami a problémy [rukopis] / Zuzana Kuželová   .  2011 . 83 l., [19] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  9. Postoje učitelů k sebehodnocení žáků na 1. stupni základní školy a jeho využití / Ivana Fryčová   .  2022 . 72 listů, 9 nečíslovaných listů příloh
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  10. Problematika evaluace škol v oblasti inkluze / Romana Franková   .  2021 . 72 listů
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.