Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 80  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0012906 xkni^"
  1. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová   .  Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. Buzzmarketing : přimějte lidi, aby o vás mluvili / Mark Hughes ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]   .  Praha :  Management Press,  2006 . 215 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Co je branding? / Matthew Healey ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná]   .  V Praze :  Slovart,  2008 . 256 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. výtvarné kultury PF00/100
    volný výběr10/000
  4. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora   .  Brno : Computer Press, 2015 . 232 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Copywriting : pište texty, které prodávají / Anna Sálová, Zuzana Veselá, Michaela Raková   .  V Brně : Computer Press, 2020 . 349 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr00/010
  6. Corporate identity set / Michal Kotyza, Ondřek Kafka   .  Praha :  Kafka design,  c2006 . 64 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D10/000
  7. Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult / Helena Grecmanová, Miroslav Dopita et al.   .  Olomouc :  Univerzita Palackého v Olomouci,  2013 . 201 s.
    Determinanty organizačního klimatu vysokých škol a fakult
  8. Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka / Jitka Vysekalová a kolektiv   .  Praha :  Grada,  2014 . 289 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  9. Genderové stereotypy v reklamních textech / Olga Komárková   .  Praha :  Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta,  2006 . 214 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  10. Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný]   .  Brno :  BizBooks,  2012 . 352 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.