Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 19  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth a0012904 xcla^"
  1. Aplikácia informačných technologií v marketingu / Dagmar Lesáková   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 843-852.
    článek
  2. Cesty k rozvoji - Trvalé aspekty Baťovy soustavy řízení a jejich využítí v současném managementu a marketingu / Jiří Lešinger   .  Sborník příspěvků z konference Finance a management v teorii a praxi.s. 44-55.
    článek
  3. The importance of internal marketing communication to build a stable business / Jana Holá   .  Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 118-127.
    článek
  4. Marketing module AS replika learning content / Jozefína Simová   .  Technická univerzita v Liberci.s. 127-133.Liberecké informatické fórum 2006.
    článek
  5. Marketing orientation in the practice of polish enterproses with particular emphasis on promotion / Daria E. Jaremen, Elžbieta Nawrocka   .  Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 165-176.
    článek
  6. Marketing územia ako inovatívny prístup k rozvoju územia / Anna Vaňová   .  Grantová agentura České republiky.Inovativní koncepty v socioekonomickém rozvoji územních jednotek.s. 126-137.
    článek
  7. Marketingové aktivity v železničnej doprave po vstupe do Európskej únie / Jozef Strišš   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 1385-1391.
    článek
  8. Methods used for price testing / Petra Coufalová   .  Applications of mathematics and statistics in economy Applications of Mathematics and Statistics in Economy.s. 105-118.
    článek
  9. Prepojenie podnikov so vzdelávacími inštitúciami v oblasti marketingu za predpokladu využitia rizikového kapitálu / Erika Palenčárová   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 86-92.
    článek
  10. Realita marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch - výsledky prieskumu / Štefan Majtán, Katarína Grančičová   .  Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 901-912.
    článek

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.